«غلامرضا تختی»: سومین قدم برای ساخت زندگی تختی پایان «سركوب» رضا گوران پایان فیلمبرداری «آپاچی» در كیش «ایدهی اصلی» ازقبرس تا اسپانیا از میلیون تا میلیارد («هزارپا» عضو جدید باشگاه فیلمهای پرمخاطب بعد از انقلاب)
بری لارسون از نقش آفرینی در «كاپیتان مارول» میگوید... شانس «پلنگ سیاه» برای موفقیت در اسكار ایستادگی وودی آلن كهنهكار و سركش: «به نوشتن ادامه میدهم!» آنیا تیلور - جی در اقتباس تازهای از «اِما» اثر كلاسیك جین آستین ششمین همكاری دی كاپریو و اسكورسیزی اتفاق میافتد؟ جیمز باند در دستانداز آنچه تا به امروز درباره فیلم بعدی مامور 007 میدانیم... مالكوم مك داول در نقش روپرت مرداك! جان كرازینسكی و نگارش فیلمنامه دنباله (یك جای آرام) پروژه بلندپروازانه لوكا گوادانینو؛ فیلمی با موضوع آلبوم دوران ساز باب دیلن بیایید بترسیم! (درباره هالووین و پیوند ناگسستنی آن با هالیوود و ژانر وحشت)
رنگی بالاتر از سیاهی (پروندهای برای «بلكككلنزمن»، اسپایك لی و موج جدید فیلمهای سیاهپوستی) از خواب بیدار شو! (نگاهی به «بلكككلنزمن» جدیدترین فیلم اسپایك لی) مشتهای گره كرده، پلیس سیاه و یك صلیب سوزان! (اسپایك لی، چگونه «بلكككلنزمن» را جلوی دوربین برد؟) الان وقت خواب نیست (گفتگو با اسپایك لی درباره «بلكككلنزمن» و كارنامه سینمایی جنجالیاش)
از برادوی تا سعادتآباد (بازخوانی تاریخچه تئاتر موزیكال به بهانه اجرای نمایش «بینوایان» در تهران) صحنه را آماده كنید (گفتگو با حسین پارسایی كارگردان نمایش موزیكال «بینوایان») كدام تئاتر؟ كدام بینوایان؟ (منتقدان و مخالفان درباره پدیده تئاترهای بیگ پروداكشن چه میگویند؟) (میزگردی با حضور رفیق نصرتی، عباس جمالی و سمیرامیس بابایی)
تنهاتر از انسان، در لحظه مرگ (گذری به دنیای سینمایی ژان-پییر ملویل) فیلمسازی به شیوه گنگسترها (یك گفتگو برای كشف ناگفتهها و نادیدههای سینمای ژان پییر ملویل) ساموراییها نمیمیرند («گوست داگ» و طریقت «سامورایی» در سینمای آمریكا) فرآیند مرگ زای فردیت (نگاهی به سینمای ملویل از دریچه فیلم «سامورایی»)
یك جنگ خصوصی اوقات بد در ال رویال پاكوچیك اولین انسان مدرسهی شبانه هالووین نفرتی كه تو ابراز میكنی مورمور2: هالووین جنزده جشنواره جهنمی
بگذار شیطان وارد شود؟ (تام هاردی از نمای نزدیك) دوباره بازی كن تام! (مروری بر نقشآفرینیهای مهم در كارنامه هنری تام هاردی) این جنتلمن وحشی!